• Autós Hírek
  • Forma-1 Hírek - Nyilatkozatok a Brazil Nagydíj vasárnapi napja után

Forma-1 Hírek - Nyilatkozatok a Brazil Nagydíj vasárnapi napja után

Készült: 2016.november.14 09:16 Készítette: Lipták Melinda Kategória: Forma1 Hírek, Autós Hírek Forrás F1Hungary

Forma-1 Hírek - Nyilatkozatok a Brazil Nagydíj vasárnapi napja után
A Brazil Nagydíjat Lewis Hamilton zárta az első helyen. A második Nico Rosberg, a harmadik Max Verstappen lett. Nyilatkozatok a futam után.
MERCEDES AMG PETRONAS
Lewis Hamilton:
"Első Brazil Nagydíjamat nyertem! Emlékszem, láttam Ayrton 1991-es győzelmét és arra gondoltam, egy napon szeretném én is ezt átélni. Osztoztam érzelmes napjában és most már meg tudom érteni, mit érezhetett. Ez a 44. verseny itt, így ez nagyon különleges számomra. Győzni Senna hazájában, ilyen közönség előtt... ezt a pillanatot soha nem felejtem el és el sem hiszem, hogy végre sikerült. Őrületes - nehéz győzni ezen a versenyen és ma az egyik legkönnyebb győzelmemet arattam. Természetesen ilyen körülmények között könnyedén hibázhattam volna. De nagyon nyugodtan mentem és mindent irányítás alatt tartottam. Szeretek vezetni esőben. Talán azért, mert gyermekként több évet vezettem Angliában! Csak figyelni kell - nyugodtnak lenni, nem hibázni, nagyszerűen reagálni és tudni, merre kell menni az autóval. Ez egy olyan verseny volt, ahol tisztán a vezetésre koncentrálhattam. Az egy szett gumi működött, nem volt problémám és az autó fantasztikusan viselkedett. Szeretnék nagy köszönetet mondani mindenkinek a két gyárban, keményen dolgozott mindenki, hihetetlen lett az autó. Ez az eredmény nekik köszönhető. Minden héten újabb darabját írjuk a történelemnek és bizonyítjuk, mi vagyunk a legjobb csapat, minden területen. Vendéglátó egységünk a legjobb, ételeink a legjobbak, a fiúk a garázsban a legjobbak, a fiúk agyárban a legjobbak, autónk a legjobb... büszke vagyok, hogy ennek részese lehetek. Örülök, hogy így állunk az utolsó verseny előtt. Amit tehetek, hogy koncentrálok, próbálok olyan erős lenni, mint az elmúlt néhány versenyen. Ha ezt megteszem, akkor tudom a szívemben, hogy mit értem el ebben az évben."

Nico Rosberg:
"A körülmények nagyon trükkösek voltak. A hegyre felvezető részen erős aquaplaning volt és sok pilóta elhagyta a pályát. Nekem is volt egy rossz pillanatom, amikor megpördültem, de szerencsére nem történt nagy sebességnél, így össze tudtam szedni az autót. Lewis jobb munkát végzett ma és megérdemelte a győzelmet, én elégedett vagyok a második hellyel. Max is jó munkát végzett. Tudtuk, hogy a Red Bull nagyon erős lehet az esőben, de Max nagyszerű versenyt futott. Köszönet csapatomnak, a megfelelő stratégiát választották és az esőgumikon maradtam kint. Most Abu Dhabi következik, jó emlékeim vannak onnan a tavalyi évről. Mindent megteszek a győzelemért."

RED BULL RACING
Max Verstappen:
"Azt hiszem a mai napot egy szó jellemzi: izgalom. Megelőztem Nicót a hármas kanyar külső ívén, amely érdekes volt, több tapadást találtam ott. Majd elkezdtem üldözni Lewis-t, amely miatt az utolsó szektorban megpördültem, nagy szerencsém volt, hogy nem csapódtam a korlátnak. Ezt követően sebességem még jó volt és tartani tudtam a második helyet. Majd a hátsó abroncsok elkezdtek tapadást veszíteni és azt mondták, Daniel kiállt az intermediate abrocnsokért és gyorsabban halad, így követtem őt. Néhány kör jól sikerült, majd újabb eső érkezett, így az utolsó szektorban nem volt tapadás. Nem volt más lehetőség, újra ki kellett állnom esőgumikért. Innentől kezdve a verseny nagyon érdekes volt, több előzést mutattam be külső ívről, mert ha versenytársad mögött maradsz, akkor túl nagy a vízfelverődés, nekem pedig más ívet kellett találnom. Dolgoztam és sikerült néhány autót megelőzni a hátralévő körökben. Hallottam, hogy a közönség megőrül, amikor mérnökömmel rádióztam, szóval nagyon hálás vagyok a brazil rajongóknak, amiért mögém álltak. A végén amikor célba értem úgy éreztem, győztem, majdnem olyan csodálatos versenyt futottam, mint Barcelonában."

Daniel Ricciardo:
"Bosszantó verseny volt, soha nem volt szerencsénk a stratégiával; mindig, amikor gumit cseréltünk azt biztonsági autós fázis, vagy piros zászlós megszakítás követte. Pozíciókat veszítettünk és nyilvánvalóan nem lehetett megjósolni, mi fog történni és úgy éreztük, kicsit hátrányba kerültünk. De a látási viszonyok ma nagyon nehezek voltak, szenvedtem a sisakrostély tisztán tartásával. Felnyitottam a rostélyt és próbáltam letörölni, de korábban soha nem volt ilyen probléma és ez hátráltatott. Csalódás mivel autónk ma jobb volt a nyolcadik helynél, amikor tiszta pályán mentünk, akkor sebességünk jó volt. Trükkös volt ma minden, például Kimivel, nem láttam, hogy balesetet szenved előttem. Nem tudtam róla, míg vissza nem tértem a boxba és meg nem néztem az ismétlést, akkor tudtam meg, hogy balesetet szenvedett. Ebből a szempontból nyilvánvalóan jó döntést hoztak a piros zászlóval. Örülök, hogy versenyezhettünk és célba értünk és a balesetek ellenére mindenki biztonságban volt. A rajongóknak hosszú délutánjuk volt, köszönet, hogy velünk maradtak."

WILLIAMS MARTINI RACING
Valtteri Bottas:
"Nagyon nehéz nap volt, nagyon nehéz körülmények között. Sikerült egy darabban tartani az autót, de nem volt könnyű. Sok lehetőségünk volt a stratégiával,d e végül az intermediate abroncsok túl későn kezdtek el működni. Csalódás, hogy a Force India több pontot szerzett nálunk, trükkös lesz ezért Abu Dhabi. Balszerencsénk volt ma a stratégia időzítésével. Csodálatos látni a támogatást, amit Felipe kapott itt, biztos vagyok benne, nagyon élvezte. Abu Dhabit is élvezni fogjuk."

Felipe Massa:
"Lehetetlen elmondani mai érzéseim, mindent ami történt. Nagyon tetszik. Nem tudtunk célba érni. Szerettem volna megfelelően zárni a versenyt, célba érni. Sajnos nem sikerült, de azt hiszem, Isten tudja mit csinál. Sétáltam csak honfitársaim előtt és csodálatos fogadtatást kaptam. Nemcsak a rajongóktól, de a Formula-1-ben dolgozóktól is, megtapsoltak. Lehetetlen ezeket az érzéseket elmondani. Soha nem számítottam rá, nem hiszem, hogy megérdemeltem volna. A minimum amit mondhatok, hogy köszönet mindenkinek, mindenkinek akivel dolgoztam, minden rajongónak. Soha nem felejtem el ezt a napot."

SCUDERIA FERRARI
Sebastian Vettel:
"Nyilvánvalóan a mai nap nem volt ideális: a verseny első felében megpördültem, aquaplaning lépett fel, de nemcsak nálam. Azt hiszem, végül sikerült jól felzárkózni, nehéz volt és szenvedtem Sainz megelőzésével: nem tudom miért kellett több kör ahhoz, hogy elkezdjem érezni az autót, akkor azonban már késő volt. Ami a Verstappennel történt harcot illeti, azt hiszem, verseny volt vele kerék-kerék ellen és ő látott engem. Az orrkúpom előrébb volt, sokkal gyorsabb volt, kanyarodott és megelőzött. Nem volt nehéz előzési manőver, de nem hiszem, hogy teljesen korrekt lett volna. De nem panaszkodom: azt hiszem, nem én voltam az egyetlen, aki érezte az aquaplaningot, de szerencsére nem szenvedtem balesetet."

Kimi Räikkönen:
"Nem voltak ma könnyűek a körülmények: nagyon trükkös volt és amikor sok kört teljesítesz a biztonsági autó mögött akkor még nehezebb. Nem esett erősen, de sok víz állt a pályán. A legnagyobb problémát az aquaplaning jelentette és olyan helyen volt ilyen hatás, ahol nem számítottam rá: megpördültem az egyenesben! Majdnem összeszedtem az autót, de nagyon rossz helyen történt az eset. Az esőgumik nagyon sebezhetők, könnyedén aquaplaning hatás lesz. Nyilvánvalóan ez a pályától és más dolgoktól függ, de néhány évvel ezelőtt a gumik még ennyi vizet kezelni tudtak, nem jelentett problémát az aquaplaning."

McLAREN HONDA
Fernando Alonso:
"Azt hiszem, ma ennél jobb volt a célunk. A 10. helyről indultam és tizedik lettem, néhányan kiestek előlem, így nem sikerült a lehetőségeket megragadni. A körülmények nagyon nehezek voltak ma. Néha elég volt csak az autót a pályán tartani. Rosszak voltak a látási viszonyok és a pálya vízelvezetése nem valami jó - aquaplaning hatást tapasztaltam, amely miatt nehéz volt vezetni az autót és csökkenteni a hátrányt. Végül egy pontot szereztünk. Remélhetőleg Abu Dhabiban a szezont jól fejezzük be."

Jenson Button:
"A mai verseny után vissza kell menni a gyárba és megnézni, mi nincs rendben az autóval. A pénteki szabadedzésen egészen jól működött; jól éreztem magam az autóban és a gyors kanyarokban az autó hátulja erős volt. Tegnap nem működött és ma tovább rontottak a helyzeten a körülmények. Ami az újraindításokat illeti, nagyon nehéz pillanatok voltak, fel kellett mérni mi a jó és mi a rossz, de senki nem sérült meg - ez a legfontosabb dolog. Utolsó helyen célba érni számomra szokatlan ilyen körülmények között - szóval valamim nincs rendben. Nem hiszem, hogy elfelejtettem volna vezetni esőben..."

SAHARA FORCE INDIA
Sergio Perez:
"Érdekes, de intenzív verseny volt! Csalódás elveszíteni az utolsó két körben a dobogós helyezést, de Max más sebességgel ment: gyorsabb volt a pályán és semmit nem tehettem, hogy magam mögött tartsam. Habár kissé csalódott vagyok, de így is egy nagyszerű versenyt és hihetetlen eredményt ünnepelhetünk, különösen, ha figyelembe vesszük, milyenek voltak ma a körülmények. Egy ilyen napon célba érni felér egy győzelemmel és a negyedik helyet megszerezni nagyon fontos eredmény. Könnyű volt hibázni; minden pillanatban ott volt az aquaplaning lehetősége - mindig, amikor áthaladtam a célvonalon egy kissé megkönnyebbültem. Nagy eredmény ez, nemcsak nekem, de a csapatnak is, fontos pontokat szereztünk a negyedik helyért folytatott harcban. Még sok minden történhet Abu Dhabiban, de elégedettek lehetünk ezzel az eredménnyel."

Nico Hülkenberg:
"Intenzív verseny volt és nem tudom, nevessek, vagy sírjak, mert azt hiszem, ma a dobogós helyezés úszott el. Nagyon bíztam az autóban, kényelmesen éreztem magam és olyan sebességem volt, amelynek köszönhetően nyomhattam és előzni tudtam. Voltak hajmeresztő pillanatok a versenyen, különösen amikor Kimi előttem szenvedett balesetet. Néhány törmelék az autómnak csapódott és sok sérülést okozott. Legalább túléltem, majd defektet kaptam a törmelék miatt, ez bosszantó volt, mert visszaestem a mezőny végére. A defekt nélkül ki tudja, hol érhettem volna célba? Elégedett vagyok és büszke magamra és a csapatra. Nagyszerű munkát végeztünk, de egy kis szerencse hiányzott."

Robert Fernley, helyettes csapatfőnök:
"Micsoda izgalmas verseny! Fantasztikus teljesítmény 18 ponttal távozni egy ilyen kihívást jelentő versenyről, az egész csapat kiváló munkát végzett. Egyik pilóta sem hibázott és a boxfalon hozott döntések megfelelőek voltak. Sergio közel került egy újabb dobogós helyezéshez, de a negyedik hely is megérdemelt. Nico a defekt után hetedik lett, ez mutatja mennyire remek teljesítményt nyújtott és most elmélkedhetnénk azon, mi lett volna ha, mivel a negyedik helyen állt, amikor defektet kapott. Ilyen nehéz körülmények között mindkét autóval célba érni felér egy győzelemmel és a kettős pontszerzéssel közel kerültünk célunkhoz, a negyedik hely megszerzéséhez a konstruktőri bajnokságban."

SCUDERIA TORO ROSSO
Carlos Sainz:
"Nos, az esőtánc bevált és micsoda verseny volt! Nagyon elégedett vagyok! A tegnapi időmérő edzésen megszerzett 15. helyezés után a hatodik helyen célba érni csodálatos. Úgy gondoltam, túl kockázatos lett volna az intermediate abroncsokat feltenni, ezért arra kértem a csapatot, maradjunk az extrém esőgumiknál és működött! Ma minden a jó stratégiáról szólt, nem cseréltem kereket verseny közben és erős sebességgel mentem, hiba nélkül. Ilyen nehéz körülmények között jól teljesíteni még jobb. Nehéz volt ma vezetni - nagyon, nagyon nehéz volt időnként a pályán tartani az autót! Nagyon trükkös volt, különösen a 13-as és 14-es kanyarnál, ahol aquaplaning lépett fel... Különösen a biztonsági autós újrainduláskor, amikor 300 kilométer/órás sebességgel mész és szinte semmit nem látsz, ez kockázatos! Nagyon élveztem a mai napot, szeretem az esőt - mindig erős voltam esőben azóta, hogy gyermekként elkezdtem gokartozni és a mai nap sem volt kivétel. Csapatként nagyon büszkék lehetünk, mivel esőben az élcsapatok sebességét hoztuk, amely azt jelenti, autónk nagyon jó és kiváló munkát végeztünk a hétvégén - szeretnék ezért mindenkinek gratulálni! Újabb nyolc pontot szerezni, amikor nem számítottunk semmire, nagyszerű hír, a fellegekben járok - azt mondhatom, a szezon második fele teljes meglepetés számunkra, de nagyon örülök neki!"

Daniil Kvyat:
"Micsoda őrült verseny. A rajtom jól sikerült és megfelelő időben váltottunk intermediate abroncsokra, majd defektet kaptam a biztonsági autós fázis alatt, szóval az utolsó helyre kerültem sajnos a kerékcsere után. Nem adtam fel és elkezdtem felzárkózni, de az autó akkor már nagyon sérült volt... Ennek oka az, hogy az egyik újraindulásnál Palmer belém hajtott, bár kint maradtam a pályán, mert trükkösek voltak a körülmények és nagyon nehéz volt vezetni. Sajnálatos ez, mert a mai napig elégedett voltam a hétvégével és ennél többet reméltem."

Franz Tost, csapatfőnök:
"Figyelembe véve a tegnapi időmérő edzésen mutatott sebességet, azt mondhatom, hogy nagyon szerencsések voltunk és az eső sokat segített ma. Carlos jó versenyt futott - a hatodik lett és hat pontot szerzett itt, Sao Paulóban, amely nagyszerű eredmény! Daniil másrészt Palmerrel ütközött, megsérült diffúzorának eleje. Ez aerodinamikailag nagy hátrányt jelentett - több, mint 20 pont leszorítóerőt veszített - és ennek következtében többet nem tudott csinálni. A csapat jó munkát végzett a hétvége során és ez lökést ad számunkra a bajnokság utolsó versenyére, Abu Dhabira."

RENAULT SPORT F1 TEAM
Kevin Magnussen:
"A mai körülmények komoly tesztet jelentettek, különösen a 12-es kanyarban, amely szárazban sem könnyű, de esőben valódi kihívás! Aquaplaning hatás lépet fel és ha az nincs, akkor is a határon kell menni. Szerettem volna jobb lenni ma. Természetesen szükség volt a piros zászlóra a romok eltakarítása miatt és a biztonságnak mindig az elsődleges szempontnak kell lennie, de ezt követően úgy érzem, túl óvatosak voltunk az esőben. Tulajdonképpen tőlünk, pilótáktól függ, lelassítunk-e eléggé. A körülményeknek megfelelően kell vezetni és nem szabad átlépni a határt, pontosan ezt tesszük száraz pályán."

Jolyon Palmer:
"A ma délutáni körülmények nagyon nehezek voltak és sajnos ki kellett állnom, miután ütköztem Kvyattal. Az esőgumikon több tapadásom volt akkor és gyorsabb voltam azoknál, akik intermediate abroncson voltak előttem. Szerettem volna néhány helyet javítani. Végül a látási viszonyok nagyon rosszak voltak, nem láttam tovább a kormánykeréknél. Nem láttam a kanyart, tudtam, hogy valahol ott van a boxfal és a boxkijárat; nem láttam semmit. Kvyat előttem ment lassabban és nekimentem. A kör során a látási viszonyok nem voltak túl rosszak és volt néhány hely, ahol aquaplaning lépett fel, de a hegyre érkezve nem volt kigyorsítás és nem láttad, más pilóta mögött vagy-e. Csak találgattál, hogy merre kell menni, víz volt a pályán és vízátfolyás. Nagyon trükkös volt."

Fred Vasseur, csapatfőnök:
"Nehéz délutánja volt a csapatnak és trükkös verseny mindenki számára az esős időben. A legnagyobb problémát autónk teljesítménye jelentette esőgumikon. Nem tudtunk a hosszú etapokon jól teljesíteni ezeken a gumikon és amikor lehetett intermediate abroncsra váltottunk, de végül ez nem volt elég ahhoz, hogy Kevinnel pontot szerezzünk. Sajnos Jolyon autóján az első felfüggesztés megsérült, amikor Kvyattal ütközött és feladtuk a versenyt. Most a szezon következő versenyére, Abu Dhabira készülünk, ahol remélhetőleg jobb körülmények között versenyezhetünk."

SAUBER F1 TEAM
Marcus Ericsson:
"Nagy csalódással ért véget számomra az esős verseny. A körülmények nagyon nehezek voltak. A hegyre felfelé menet elveszítettem autóm felett az irányítást, mivel víz állt a pályán - és utassá váltam. Nagyon csalódott voltam. Azonban Felipe nagyszerű munkát végzett, két nagyon fontos pontot szerzett számunkra. Ez nagyszerű mindenki számára a csapatban. A szezon utolsó versenyén, az Abu Dhabi Nagydíjon ismét harcolni fogok."

Felipe Nasr:
"Nem tudom szavakba önteni mennyire örülök. Amikor láttam a mai időjárás előrejelzést tudtam, lehetőségünk adódhat. A lehetőség adódott és készen álltam kihasználni. Kivételes munkát végeztünk ma. A csapat nagyszerűen tájékoztatott a pálya körülményeiről, miközben én visszajelzéseket adtam nekik. Trükkös verseny volt, mivel a pályán időnként nehéz körülmények voltak. Hihetetlen érzés volt látni a rajongókat a lelátón, ahogyan buzdítanak a leintés után. Nincs jobb érzés, mint a két fontos pont megszerzése hazai földön. Nem is reménykedhettem volna jobb vasárnapban itt, Brazíliában."

Monisha Kaltenborn, csapatfőnök:
"Először is, szeretnék köszönetet mondani az egész csapatnak a pályán, valamint a hinwili központban. A nehéz körülmények ellenére a csapat mindig nagyon keményen dolgozott és bízott képességeiben - ennek következtében a pontok megérdemeltek. Tudtuk, lehetőség lesz a pontszerzésre esős időben, még a mezőny végéről is - Felipe ezt megvalósította, kivételes teljesítményt nyújtott itt, Interlagosban. A kilencedik helyezés megszerzése hazai versenyén, rajongói előtt, nagy örömet jelent. Marcus balszerencsés volt a nehéz körülmények között és kiesett. Most a szezonzáró, Abu Dhabi-i versenyre koncentrálunk, ahol ismét megküzdünk a konstruktőri bajnokság tizedik helyezéséért."

MANOR RACING
Esteban Ocon:
"Nagyon csalódott vagyok és sajnálatos ez mindnyájunk számára. Nehéz verseny volt és bár vannak érzéseim, hogy a versenyt folytatni kellett volna-e, de ez nem számít. Ha a pályát a versenyre alkalmasnak minősítik, akkor versenyezni kell és a lehető legjobb munkát kell végezni. Voltak hajmeresztő pillanatok; szerencsére gyorsan tudtam reagálni Kimi balesetére. Amennyire lehetett keményen nyomtam - tulajdonképpen az egész versenyen. A harmadik etap során - a második piros zászlót követően - egyértelművé vált, utol kell érnem Felipét, mert visszaeshetünk a mezőnybe. A futam számára jól alakult, nekünk nem. Amit lehetett megtettem, de a hátulról érkezők felzárkóztak és végül meg tudtak előzni. Sok összetevője van a mai csalódásnak, nem lehet egyet kiemelni, de igen, első Formula-1-es pontszerzésem jó lett volna."

Pascal Wehrlein:
"A körülmények szörnyűek voltak - az egész verseny során. Amikor az eső ráeredt, a pályán sok víz állt. Mindenki kockáztatott, amikor extrém esőgumiról intermediate abroncsra váltott. A körülmények nagyon közel voltak a váltóponthoz, de soha nem elég közel. Továbbra is éreztem az aquaplaningot, majd ha bátrak vagyunk kockáztattunk volna, de ha a falban végezzük, akkor semmit nem nyerhettünk volna. Valamint a látási viszonyok is rosszak voltak. Idegesítő futam volt a körülmények miatt, nem szeretném újra átélni. Ez már a múlt, de keményen kell tovább dolgozni. Ma kiderült, hogy bármi megtörténhet, habár nem számítok esőre Abu Dhabiban. A versenyzés megjósolhatatlan, így tovább kell harcolni."

Dave Ryan, versenyigazgató:
"Nyugtalanok voltunk Austinban és Mexikóban, a Sauber mindkét versenyen közel állt a pontszerzéshez, de erre a versenyre készülve tudtuk, Interlagos nagyobb kockázatot jelent ebben. A maihoz hasonló körülményekben a szerencse is szerepet játszik. Egy pillanatban a dolgok kezünkre játszottak és első kettős pontszerzésünkhöz álltunk közel. Nasr előttünk volt a pályán, de több pontot szerezhettünk volna, ha a verseny úgy folytatódik tovább. De minden körben változott a helyzet, minden biztonsági autós fázis alatt és mindkét piros zászló során és végül a dolgok a Saubernek alakultak kedvezőbben, nem nekünk. Esteban nagyszerűen harcolt és mindkét pilótánk hihetetlen munkát végzett olyan körülmények között, amely még a világbajnokokat is megizzasztotta. Visszaestünk, de nem omlottunk ö9ssze. Az egész csapat csalódott, de még egy verseny van és keményen kell dolgozni Abu Dhabiban a futam leintéséig."

HAAS F1 TEAM
Romain Grosjean:
"Nos, sajnálom a rajongókat, a Haas F1 Team csapatot. 24 óra alatt hősből senkik lettünk. Mit mondhatok? Még padlógázt sem nyomtam. Éppen csak gyorsabb voltam, mint Gutierrez és az autó megpördült. Balszerencse volt. Nem volt tapadás akkor. Megpörögtek a kerekek, megpördültem és balesetet szenvedtem. Sajnálom a szerelőket. Nagy becsapódás volt, közel 30G-s. Ez a Formula-1-ben gyorsan megtörténik, de jól vagyok."

Esteban Gutierrez:
"Érdekes verseny volt - nagyon unalmas az elején, de jobb lett, amikor esőgumikon megkezdtük a versenyt. A körülmények nagyon trükkösek voltak a pályán az eső- és az intermediate abroncsokon, az autót a pályán kell tartani. Jó sebességet találtunk és sikerült előbbre kerülni, láttam a pontszerzés lehetőségét. Sajnos elektronikai problémánk akadt. Féktávon és a kanyarokban az erővel problémám akadt. Esőben ez a legrosszabb dolog. A csapat mindent megtett a probléma javítása érdekében, de ki kellett állni. Most a szezon utolsó versenyére készülünk. Ez egy újabb lehetőség. Optimistának kell lenni és mindent megtenni."

Günther Steiner, csapatfőnök:
"Katasztrofális versenyünk volt, de nem szörnyű hétvége. A mai versenyig hétvégénk jól alakult. De ma Romain már a rajtrácsra felvezető körben balesetet szenvedett így egyik autónkat már a rajt előtt elveszítettük. A körülmények nehezek voltak és ez szerepet játszott kiesésében. Esteban nagyon jó versenyt futott, de az elektronikával problémája akadt. Egyszer az MGU-K nem működött, majd kiálltunk, amikor az MGU-H is felmondta a szolgálatot elektronikai probléma miatt. Továbblépünk a ma történteken és a következő célra koncentrálunk."

PIRELLI
Paul Hembery, Pirelli Motorsport, igazgató:
"Fantasztikusan látványos verseny volt, trükkös körülmények között, néhány pilóta az esőgumit és az intermediate abroncsot is használva nagyszerű előzést mutatott be, kerék-kerék elleni versenyzést. Mindannyian örülünk, hogy a rajongók láthatták a teljes versenyt, a csúszások ellenére. Összetett, de hosszú verseny volt, amely során remek vezetéseket láthattunk, például Max Verstappentől és Felipe Nasr-tól, hazai versenyén, valamint Fernando Alonsótól, aki az utolsó pillanatokban zárkózott fel - ez mutatja, milyen nagyszerűen lehet vezetni még ilyen extrém körülmények között is."

Belépés

Készítette: www.KarikuszDesign.hu | Szerverhosting Partnerünk: EZit.hu Minden jog fentartva : AutoMotorCenter.hu 2010-2016